عرضه عمده صندلی حیاط پلاستیکی ارزان

انواع صندلی حیاط پلاستیکی و از جمله صندلی پلاستیکی ساده استفاده و کاربرد زیادی داشته و در اغلب مکان ها و منازل دیده می شود و از این رو تولید و خرید و فروش فراوانی دارد و بازار عرضه صندلی پلاستیکی ساده باکیفیت هم رونق و درآمد زیادی دارد. برترین و اصلی ترین عرضه کنندگان صندلی پلاستیکی تولید کننده ها هستند که با مراجعه و خرید از آنها صاحب جنس اصل با کمترین قیمت خرید می شوید و بیشترین سود را به دست خواهید آورد.

عرضه عمده صندلی حیاط پلاستیکی ارزان

جدیدترین مدل های صندلی حیاط پلاستیکی

جدیدترین مدل های صندلی حیاط پلاستیکی صندلی پلاستیکی صادراتی در بازار تنوع زیادی دارد. برخی از صندلی های ساده و بدون هیچ دسته و پلکلان و غیره است که بیشتر در مکان های عمومی و فضای باز باغ و ویلا و منازل کاربرد دارد. گاهی برخی از صندلی ها در دو طرف آن دسته وجود دارد و گاهی بدون دسته است که معمولا نوع دسته دار طرفدار بیشتری دارد. برخی از صندلی ها بدنه و دسته و پایه آن کاملا پلاستیکی بوده و برخی از انواع دیگر بازار صندلی پلاستیکی ساده تنها بدنه پلاستیکی دارد و ممکن است پایه های آن فلزی باشد. نوع دیگر صندلی پلاستیکی تاشو است و از این رو فضای کمی اشغال می کند و حمل و نقل و جا به جایی آسانی دارد. نشیمنگاه انواعی از این صندلی کوچک و برخی وسیع و جادار است و یا تخت و صاف بوده یا کمی تورفتگی داشته و گود است و راحتی بیشتری برای افراد فراهم می کند. طرح انواع صندلی پلاستیکی نیز بسیار متنوع است و گاهی ساده و توپر ساخته می شود و در برخی موارد به صورت توری یا ترکیبی از ساده و سوراخ دار ساخته شده است که هر کدام خریدارن خاص خود را دارد

برخی از مشخصات ظاهری صندلی پلاستیکی ساده به شرح زیر است: شکل و طرح صندلی پلاستیکی ساده از اولین و بارزترین مشخصات آن است که که بزرگ یا کوچک می باشد. رنگ صندلی از دیگر ویژگی های صندلی است که در اغلب طیف رنگی تیره و روشن در بازار موجود است و دست خریدار در انتخاب رنگ مورد نظر کاملا باز است. جنس و کیفیت صندلی پلاستیکی نیز از دیگر مشخصات آن است که یکسان نبوده و هم می تواند بادوام و بسیار محکم باشد و یا چندان استحکامی ندارد و عمر کمی دارد. صندلی پلاستیکی کاربرد مختلفی دارد و گاهی برای نشستن و استراحت به کار می رود و گاهی برای بالا رفتن از آن و گاهی نیز در مکان های عمومی مانند رستوران و کافی شاپ و غیره استفاده می شود.

قیمت صندلی پلاستیکی مرغوب از دیگر ویژگی های آن است که با توجه به جنس و برند آن تعیین می شود و هم ارزان و هم نوع گرانتر آن در بازار موجود است و نسبت به جنس های دیگر صندلی بسیار مقرون به صرفه است. وزن یا ضحامت صندلی از دیگر خصوصیات آن است که اغلب سبک بوده و وزن کمی دارد ولی گاهی نوع سنگین آن هم در بازار دیده می شود و همچنین انواعی از صندلی نازک تر و برخی ضخامت بیشتری دارد. از ویژگی های دیگر این صندلی دسترسی آسان به آن است که در اغلب فروشگاه های حضوری و مجازی موجود است و به راحتی قابل سفارش و خرید است. صندلی پلاستیکی قابلیت شستشوی راحتی دارد و به آسانی و تمیز شده و زمان چندانی برای تمیز کردن آن لازم نیست

بهترین نوع صندلی حیاط پلاستیکی چه مشخصاتی دارد

همه ما در بازار با انواع صندلی پلاستیکی تکی وبرو شده ایم و می دانیم که این صندلی از لحاظ کیفیت یکسان نیست و هر چه کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت و با این حال خریداران زیادی جذب شده و بازار خرید آن رونق می گیرد. در ادامه متن به تعدای از عوامل موثر بر کیفیت صندلی پلاستیکی ساده اشاره می شود: کیفیت صندلی با توجه به نوع موادی که برای تهیه محصولات پلاستیکی به کار می رود مانند پلی پروپیلن و دیگر مواد اولیه متفاوت است که هر چه مواد مرغوب تر باشد جنس صندلی هم بهتر بوده و دوام خوب و در نتیجه عمر بیشتری دارد.

روش های تولید و رعایت اصول استاندارد و نیز تجهیزاتی که تولید کننده در ساخت صندلی به کار می برد بر کیفیت صندلی بسیار تاثیر گذار است که هر چه تجهیزات پیشرفته باشد و استاندارد بیشتری رعایت شود مسلما جنس و کیفیت صندلی هم برتر خواهد بود و تحمل وزن زیاد را خواهد داشت و زود نمی شکند و آسیب ببیند. نوع پایه ها و قلزی یا پلاستیکی بوده آن و حتی طرح صندلی از دیگر عوامل موثر بر کیفیت آن است. رنگی که برای صندلی به کار می رود اگر مرغوب باشد و رنگ ثابتی باشد که در اثر قرار گرفتن در آفتاب یا سرما و غیره از بین نرود و ظاهر صندلی حفظ شود نشان از کیفیت خوب صندلی پلاستیکی است که در این صورت می توان با خیال آسوده آن را شست و نگران از بین رفتن رنگ آن نبود.

صندلی های پلاستیکی هم طراحی آن ها برای ساخت متنوع است و هم اینکه مدل های زیادی دارند که نیاز ما را برطرف می کنند. شرکت توزیع و عرضه صندلی پلاستیکی رستورانی، مدل های بسیار متنوع و جذابی از صندلی پلاستیکی را برای ارائه به مشتری آماده کرده است که شامل صندلی انتظار، صندلی پارکی و فضای باز و… می باشند. در این مجموعه علاوه بر انواع صندلی پلاستیکی جدید، ظروف آشپزخانه پلاستیکی، باکس ها و بسته های پلاستیکی در ابعاد و سایز های غیر حجیم عرضه و به فروش می رسد.

آشنایی با انواع صندلی پلاستیکی یک نفره

آشنایی با انواع  صندلی پلاستیکی یک نفره کارخانه های متعدد و زیادی در اغلب شهرها وجود دارد که به تولید صندلی پلاستیکی در طرح و رنگ و مدل های گوناگون کلاسیم یا جدیدی و مدرن فعالیت دارند و آن را در بازار پخش کرده و توسط مراکز مختلف حضوری و مجازی به فروش صندلی پلاستیکی می پردازند. یکی از اصلی ترین و برترین فروشنده عمده صندلی پلاستیکی ساده باکیفیت تولیدکنندگان می باشند که محصولی درجه یک را تولید و در بازار عرضه می کنند و با بهترین قیمت به فروش می رسانند. با خرید و سفارش از این مراکز فروش می توان به علت نبود هیچ واسطه ای کمترین نرخ را بابت خرید صندلی پرداخت و علاوه بر این صندلی پلاستیکی با کیفیت را به دست آورد.

سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر از دیگر عمده صندلی پلاستیکی ساده باکیفیت و مرغوب می باشند که پس از تهیه این صندلی از برترین تولید کننده ها آن را به متقاضیان می فروشند. با خرید از این فروشندگان مجازی صندلی پلاستیکی باکیفیت سریع و آسان به دست خریداران می رسد و به دلیل نبود دلال ها قیمت صندلی پلاستیکی هم ارزان تر می شود. در اغلب شهرها فروشگاه های مخصوص فروش محصولات پلاستیکی وجود دارد که انواع صندلی پلاستیکی سفید بدون دسته یا دسته دار و غیره را به فروش می رسانند تنها با این تفاوت که نسبت به مرکز ذکر شده کمی قیمت صندلی گرانتر است.

صندلی حیاط پلاستیکی چه مزایایی دارد

صندلی های پلاستیکی با توجه به موارد استفاده در مدل های متنوع ساخته می شوند که شامل: صندلی تاشو یک تکه، میز پلاستیکی ناهار خوری ساده و تاشو، صندلی کودک، صندلی انتظار، چهار پایه ساده، چهار پایه پشت دار، صندلی پلاستیکی پایه بلند و پایه کوتاه، صندلی های پلاستیکی مسافرتی، تاب پلاستیکی و… می باشند. همان طور که گفته شد صندلی های پلاستیکی دارای انواع ترموپلاستیک و ترموست هستند. صندلی های ترموپلاستیک هم چنین از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند. صندلی های پلاستیکی پی وی سی در مقایسه با صندلی های آکریلیک انعطاف پذیری بیشتری دارند و احتمال شکستن در آن ها کمتر است. تنوع مدل و رنگ صندلی های پلاستیکی بسیار زیاد است تا حدی که می توان آن ها را برای جشن ها و مراسمات مختلف خریداری کرد.

بیشترین استفاده از صندلی های پلاستیکی در فضاهای باز است اما می توان آن ها را در آشپزخانه استفاده کرد که مدل ها و طرح های صندلی آشپزخانه پلاستیکی بسیار فراوان است که نظر هر بیننده ای را جذب می کند. از فواید صندلی های پلاستیکی این است که که به راحتی تمیز می شوند و در اثر رطوبت و آب مثل صندلی های چوبی ترک نمی خورند و یا مانند صندلی های فلزی زنگ نمی زنند. از دیگر فواید آن ها این که برای جابه جایی و تغییر دکوراسیون و دیزاین به راحتی می توان این کار را انجام داد و همچنین هزینه و قیمت خرید آن ها کمتر از دیگر مدل های صندلی است. نکته مهمی که در خرید صندلی های پلاستیکی باید در نظر گرفت این است که صندلی را براساس مکان مورد استفاده و اندازه شخص در نظر گرفت مثلا برای افراد سنگین وزن صندلی پلاستیکی ضخیم و با پایه فلزی یا چوبی تهیه کرد و برای کودکان صندلی ظریف با پایه کوتاه خریداری کرد.

فروش وِیژه صندلی حیاط پلاستیکی اعلا

فروش وِیژه صندلی حیاط پلاستیکی اعلا فروشگاه مرکزی، فروش صندلی پلاستیکی درجه یک و شیک را با تضمین کیفیت مدت هاست که آغاز کرده است که تنوع در مدل و رنگ صندلی ها دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته است و شما عزیزان می توانید تعداد صندلی را مناسب با متراژ مکان مورد استفاده، انتخاب کنید. علاوه بر مدل های بسیار شیک و جذاب صندلی پلاستیکی در این فروشگاه مدل های جدید و خاصی از انواع ظروف پلاستیکی آشپزخانه مثل باکس ها و ظروف بسته بندی و… نیز ارائه می شود که قیمت و هزینه ی خرید آن ها بسیار مناسب و مطلوب می باشد و تمام اقشار جامعه می توانند آن ها را خریداری کنند. این مجموعه علاوه بر فروش تکی به رستوران ها و کافی شاپ ها و بانوان خانه دار عزیز، تمامی محصولات خود را می تواند به صورت عمده و کلی به فروشگاه های پلاسکو، فروشگاه های کالای خانگی و دیگر مراکز با قیمتی باور نکردنی و در زمان اندک ارسال کند. شما عزیزان می توانید از طریق این سایت سفارش های خود را به ما اعلام کنید.

توزیع کننده انواع صندلی حیاط پلاستیکی صادراتی

صندلی های پلاستیکی در انواع طرح ها و رنگ های متنوع ساخته می شوند که از نمونه های آن صندلی مهد کودک در طرح های مختلف، صندلی های کانتر که در رستوران ها، آشپزخانه و کافی شاپ و شیرینی پزی ها و ساندویچی ها استفاده می شود را می توان نام برد. همان طور که گفته شد صندلی های پلاستیکی از انواع مواد پلاستیکی مثل: ملامین، رزین اپوکسی، آکریلیک، باکلیت، پلی استر و… ساخته می شوند.

برای تولید انواع صندلی پلاستیکی ابتدا یک قالب مناسب با صندلی دلخواه طراحی می شود و سپس پودر و مواد اولیه در قالب ریخته می شود و بعد از آن مواد مذاب به قالب وارد شده و مواد پلاستیکی ذوب شده و شکل قالب را می گیرد و با سرد شدن آن به راحتی صندلی درست شده از قالب جدا می شود. صندلی های پلاستیکی برای جذابیت بیشتر در مدل های حصیری و پایه فلزی، پایه چوبی، پایه کوتاه و پایه بلند و با پشتی چند پره یا کاملا ساده و با لبه های کناری یا بدون لبه و… طراحی می شوند در بعضی از کارخانه های تولیدی برای نشیمن گاه صندلی پلاستیکی یک تکه ابر پوشیده شده با پارچه را قرار می دهند.

بازار پخش صندلی حیاط پلاستیکی سفید

بازار پخش صندلی حیاط پلاستیکی سفید صندلی های پلاستیکی از نظر جنس و مواد اولیه برای ساخت به دو دسته تقسیم می شوند که شامل: ترموپلاستیک و ترموست می شوند. از ویژگی های اصلی این نوع صندلی ها این است که صندلی های ترموپلاستیک بعد از ساخت می توان آن ها را به وسیله گرما و حرارت ذوب کرد و دوباره شکل داد و صندلی دیگری ساخت و از نمونه های آن صندلی هایی از جنس مواد آکریلیک، PVC و UPVC هستند. ولی صندلی های ترموست بعد از ساخته شدن بسیار سخت و محکم می شوند و اصلا با حرارت و گرما شکلشان تغییر نمی کند و از نمونه های آن صندلی هایی از جنس موادی مثل: رزین اپوکسی، باکلیت، پلی استر و ملامین می باشند که این نوع صندلی ها بهترین گزینه برای خرید می باشند زیرا احتمال شکستگی در آن ها تقریبا صفر است.

صندلی های پلاستیکی بسیار محکم و بادوام هستند و تنوع شکل ظاهری آن ها از نمونه های چوبی و فلزی بسیار بیشتر است و حمل آن نیز بسیار راحت است. صندلی های پلاستیکی را می توان در هر فضایی نگهداری کرد و به آن آسیبی نمی رسد. این نوع صندلی ها از نظر قیمت نیز بسیار ارزان تر بوده و قیمت مطلوبی دارند. شما می توانید مدل های جذاب صندلی های پلاستیکی را برای بهار خواب و بالکن، حیاط، آشپزخانه، اتاق مطالعه و اتاق کودک دلبندتان خریداری کنید. جنس صندلی پلاستیکی به نحوی محکم و بادوام است که در برابر ضربه آسیبی نمی بیند و همچنین می توان آن را به آسانی با آب و صابون شست و تمیز کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما