صندلی پلاستیکی ساده با قیمت پایین و استحکام بالا

استفاده از صندلی پلاستیکی ساده انتخابی بسیار عالی برای بسیاری از مکان ها و مراکز است چون استحکام زیاد و قیمت پایین دارد.صندلی پلاستیکی ساده با قیمت پایین و استحکام بالا

صندلی پلاستیکی ساده

صندلی پلاستیکی ساده برای بسیاری از مکان ها از خانه گرفته تا رستوران ها و سالن های پذیرایی صندلی یک از وسایل بسیار ضروری است که عملا بدون استفاده از آن مکان هایی مانند رستوران و سالن پذیرایی هیچ کاربردی نخواهند داشته و امکان ارائه خدمات در این بخش وجود ندارد.

صندلی پلاستیکی ساده محصولی است که به دلیل نرخ ارزانی که دارد در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به لحاظ قیمت نیز هزینه بسیار کمی را بر مکان های عمومی مانند سالن پذیرایی تحمیل خواهد کرد.

این محصولات از پلیمرهای صنعتی از قبیل پلی اتیلن ساخته می شوند و روش ساخت آنها از طریق قالب گیری است به این معنی که تولید کننده این محصول ابتدا اقدام به خرید گرانول پلی اتیلن از کارخانه های پتروشیمی می نماید.

کارخانه های تولید کننده این محصول آن را در اختیار خط تولید خود قرار داده تا پس از ذوب شدن به وسیله ابزارها و نازل های مخصوصی آن را به درون قالب های صندلی تزریق کند و به این ترتیب قالب کاملا پر شود.

در مرحله بعدی قالب ها باید کاملا سرد شوند و به این ترتیب قالب فلزی یا کامپوزیتی صندلی آماده شده و بتوان از آن استفاده کرد تا انواع مختلف صندلی پلاستیکی از آن تهیه شود.

در کارخانه های ساخت صندلی پلاستیکی با توجه به نوع گرانولی که برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های متنوعی از آن را شاهد هستیم به طوری که تعداد رنگ های موجود در گرانول های پلاستیکی بسیار زیاد است.

دهها رنگ مختلف در این محصول وجود دارد و به این ترتیب این تنوع کمک زیادی به مسئولان رستوران ها و سالن های غذاخوری و پذیرایی می نماید تا با استفاده از این صندلی ها دکوراسیون جدیدی را در ساختمان خود ایجاد کنند.

زیبایی این صندلی ها و تنوع رنگ آنها تنها مزیت این محصولات نیست بلکه این صندلی های ساده از ماندگاری زیادی برخوردارند و برخلاف صندلی های چوبی یا فلزی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند و پس از مدتی پایه های آنها لق نمی شود.

سرمایه گذاری روی خرید این صندلی ها برای استفاده دز مکان های مختلف ارزش بسیار زیادی دارد و برای سال های سال می توان از این محصول استفاده نمود.

در تهیه این صندلی ها با هزینه و سرمایه گذاری بسیار کمتری نسبت به خرید انواع صندلی های چوبی یا پلاستیکی از امتیازات خاص این صندلی برای خود استفاده کنند.

این صندلی ها دارای چند مزیت ویژه دیگر نیز هستند که یکی از مهمترین آنها وزن سبک آنها است که به راحتی و در کمترین زمان قابلیت جابه جا شدن را دارند.

در حمل و نقل این صندلی ها به جای یک صندلی امکان جابجایی دهها صندلی از این محصول وجود خواهد داشت همچنین هزینه های ارسال آنها به دیگر شهرها یا دیگر کشورها نیز بسیار مناسب است.

این محصول در نمونه های درجه یک آن از مواد بازیافتی ساخته نشده است و به همین دلیل بسیار انعطاف پذیر و در عین حال محکم می باشد و در اثر برخورد با اشیا و افتادن بر روی زمین دچار هیچ آسیبی نخواهد شد.

چنانچه از پلی اتیلن بازیافتی برای ساخت این صندلی استفاده شود و کیفیت آن را زیر سوال می رود و در اثر کوچکترین برخورد ممکن است دچار شکستگی شود.

این صندلی ها در نمونه های با کیفیت آن دارای ارتفاع پایه و پشتی بسیار مناسبی هستند همچنین در دو نوع دسته دار و بدون دسته ارائه می شوند علاوه بر این سایزهای مختلفی دارند و برای کودکان و افراد بزرگسال انواع مختلف سایز صندلی تولید می شود.

در نمونه های جدید این صندلی ها از نشیمنگاه و پشتی طبی برای آنها استفاده شده است به این معنی که این بخش ها از صندلی دارای خاصیت ارگونومیک بسیار ویژه ای با بدن است و به خوبی بخش های قوس دار پشت را پوشش می دهند.

این نوع صندلی ها به لحاظ ضخامت مناسب هستند و بیش از اندازه محکم می باشند و در عین حال لزومی به استفاده از ضخامت های زیاد در صندلی نمی باشد البته سعی شده است که برای استحکام بیشتر، پایه های این صندلی ها ضخیم تر باشد.

قیمت صندلی پلاستیکی ساده

قیمت صندلی پلاستیکی ساده نرخی که از طرف تولید کنندگان صندلی پلاستیکی ساده برای این وسیله بسیار کاربردی در نظر گرفته شده عالی است البته نرخ آن در چند سال اخیر به طور فزآینده ای بسیار افزایش یافته است.

با وجودی که قیمت این صندلی ها نسبت به سابق بسیار گران شده است اما هنوز این صندلی نسبت به نمونه های چوبی یا فلزی دارای قیمت مناسب تری می باشد و بسیار ارزان تر است.

رابطه بین قیمت صندلی پلاستیکی ساده و قیمت پلی اتیلن به عنوان پلیمر سازنده آن مستقیم است و این پلیمر در داخل کشور ما به دلیل تهیه شدن از نفت خام به میزان بسیار تولید می شود و در هر زمان و مکانی به این محصول دسترسی وجود خواهد داشت.

جهت اطلاع خریداران این محصول از قیمت صندلی مذکور تنها تماس با تولیدکننده داخلی فرد را به پایین ترین قیمت این محصول می رساند و به این ترتیب از طریق خرید از این تولید کننده تهیه این صندلی بسیار کاربردی انجام می شود.

ابعاد این صندلی بر قیمت آن تاثیر زیادی دارد و نمونه های سایز بزرگ آن قطعا از انواع سایز کودک این محصول قیمت پایین تری دارند ولی با توجه به این که ساختار و بدنه بسیار ساده دارند یکی از ارزان ترین صندلی های پلاستیکی به شمار می روند.

این صندلی ها از جمله پرفروش‌ترین آنها نیز می باشند چون برای بسیاری از مکان ها مانند سالن های پذیرایی بسیار مناسب هستند.

قیمت خرید این محصول با هزینه های تولید نیز مرتبط است و افزایش این هزینه ها از جمله هزینه های کارگری و بیمه قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

وجود درخواست برای آن در کشورهای همسایه باعث شده است که روند صادرات آن خوب باشد و خرید با قیمت مناسبی از تولید کننده داخلی و فروش در خارج کشور سود خوبی می دهد و به این ترتیب درآمد قابل توجهی با این محصول ارزان قیمت به دست می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما